Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189
Title: Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р»
Authors: Устіловська, А. С.
Творонович, В. І.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Устіловська А. С., Творонович В. І. Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р». Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 551-552.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_551-552.pdf228.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.