Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУстіловська, А. С.-
dc.contributor.authorТворонович, В. І.-
dc.date.accessioned2024-04-19T08:40:10Z-
dc.date.available2024-04-19T08:40:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУстіловська А. С., Творонович В. І. Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р». Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 551-552.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleМаркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_551-552.pdf228.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.