Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48979
Назва: Якісне обслуговування – запорука лідерства в конкурентній боротьбі
Автори: Погорелова, А. О.
Науковий керівник : Кононенко, Т. П.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Погорелова А. О. Якісне обслуговування – запорука лідерства в конкурентній боротьбі. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер.Кононенко Т. П. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 343.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48979
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_343-343.pdf162.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.