Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Назва: Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства
Автори: Писаренко, В. В.
Маркова, О. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Писаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано та систематизовано основні теоретичні підходи до визначення терміну "маркетингова стратегія", розглянуто класифікацію маркетингових конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Вдосконалено сутність понять "маркетингова стратегія" та „маркетингова конкурентна стратегія".
Principal theoretic ways of definition of term "marketing strategy" are analyzed and systemized; classification of marketing competitive strategies is examined and proposed own classification. Substance of definition of term "marketing strategy" and "marketing competitive strategy" are improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_31.pdf124.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.