Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Title: Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства
Authors: Писаренко, В. В.
Маркова, О. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Писаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Проаналізовано та систематизовано основні теоретичні підходи до визначення терміну "маркетингова стратегія", розглянуто класифікацію маркетингових конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Вдосконалено сутність понять "маркетингова стратегія" та „маркетингова конкурентна стратегія".
Principal theoretic ways of definition of term "marketing strategy" are analyzed and systemized; classification of marketing competitive strategies is examined and proposed own classification. Substance of definition of term "marketing strategy" and "marketing competitive strategy" are improved.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_31.pdf124.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.