Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Название: Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства
Авторы: Писаренко, В. В.
Маркова, О. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Писаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано та систематизовано основні теоретичні підходи до визначення терміну "маркетингова стратегія", розглянуто класифікацію маркетингових конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Вдосконалено сутність понять "маркетингова стратегія" та „маркетингова конкурентна стратегія".
Principal theoretic ways of definition of term "marketing strategy" are analyzed and systemized; classification of marketing competitive strategies is examined and proposed own classification. Substance of definition of term "marketing strategy" and "marketing competitive strategy" are improved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_31.pdf124.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.