Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисаренко, В. В.-
dc.contributor.authorМаркова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-03-06T14:41:37Z-
dc.date.available2024-03-06T14:41:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПисаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48695-
dc.description.abstractПроаналізовано та систематизовано основні теоретичні підходи до визначення терміну "маркетингова стратегія", розглянуто класифікацію маркетингових конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Вдосконалено сутність понять "маркетингова стратегія" та „маркетингова конкурентна стратегія".uk_UA
dc.description.abstractPrincipal theoretic ways of definition of term "marketing strategy" are analyzed and systemized; classification of marketing competitive strategies is examined and proposed own classification. Substance of definition of term "marketing strategy" and "marketing competitive strategy" are improved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleАналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_31.pdf124.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.