Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Title: Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу
Authors: Даниленко, В. І.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Даниленко В. І. Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: У статті розглидасться сутність кластерів, уточнено їх функції та визначено можливості їх застосування в овочепродуктовому підкомплексі. Проаналізовані основні напрямки маркетингової діяльності у кластерних структурах.
In article the essence clusters is considered, specified their functions and is defined possibilities of their application in regetable subcomplex. The analyzed basic directions of marketing activity in clusters structures.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_12.pdf183.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.