Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Назва: Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу
Автори: Даниленко, В. І.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Даниленко В. І. Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): У статті розглидасться сутність кластерів, уточнено їх функції та визначено можливості їх застосування в овочепродуктовому підкомплексі. Проаналізовані основні напрямки маркетингової діяльності у кластерних структурах.
In article the essence clusters is considered, specified their functions and is defined possibilities of their application in regetable subcomplex. The analyzed basic directions of marketing activity in clusters structures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_12.pdf183.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.