Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Название: Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу
Авторы: Даниленко, В. І.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Даниленко В. І. Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): У статті розглидасться сутність кластерів, уточнено їх функції та визначено можливості їх застосування в овочепродуктовому підкомплексі. Проаналізовані основні напрямки маркетингової діяльності у кластерних структурах.
In article the essence clusters is considered, specified their functions and is defined possibilities of their application in regetable subcomplex. The analyzed basic directions of marketing activity in clusters structures.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_12.pdf183.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.