Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаниленко, В. І.-
dc.date.accessioned2024-03-05T14:44:15Z-
dc.date.available2024-03-05T14:44:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДаниленко В. І. Кластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48633-
dc.description.abstractУ статті розглидасться сутність кластерів, уточнено їх функції та визначено можливості їх застосування в овочепродуктовому підкомплексі. Проаналізовані основні напрямки маркетингової діяльності у кластерних структурах.uk_UA
dc.description.abstractIn article the essence clusters is considered, specified their functions and is defined possibilities of their application in regetable subcomplex. The analyzed basic directions of marketing activity in clusters structures.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleКластерний підхід в організації маркетингового забезпечення діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_12.pdf183.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.