Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Назва: Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств
Автори: Чикуркова, А. Д.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Чикуркова А. Д. Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Маркетингова концепція управління персоналом важливий етап стратегічного управління підприємством, спрямований на довгострокове забезпечення аграрного підприємства робочою силою. Формування маркетингової концепції стратегічного управління персоналом передбачає використання логістичного підходу, який включає визначення потреби в персоналі, проведення маркетингових досліджень, визначення фактичної суми винагород і компенсацій та певного рівня задоволення ними, а також розвиток та управлінням рухом персоналу.
The marketing concept of personnel management - an important stage of strategic management aimed at ensuring long-term agricultural enterprise workforce. A marketing concept of strategic human resource management involves the use of logistic approach, which involves determining staffing requirements, market research, determining the actual amount of remuneration and compensation and certain level of satisfaction with them as well as development and traffic control personnel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-65.pdf401.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.