Випуск 113: Економічні науки : [70] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Досвід антимонопольного регулювання на ринку банківських послуг УкраїниЯрошенко, А. С.
2011Принципи організації середовища функціонування об'єктів соціально-економічної системи регіонуЩепак, В. В.
2011Коучинг як ефективний метод керівництва командою працівниківШульженко, І. В.; Сазонова, Т. О.
2011Актуальні аспекти розвитку збутової діяльності аграрних підприємствШульга, Л. В.
2011Роль інформаційного забезпечення у реалізації продукції особистого селянського господарства та зростанні добробуту селянШевченко, Т. І.
2011Становлення та розвиток сільського зеленого туризму як форми підприємництваШевченко, І. В.
2011Вплив інфраструктурного обслуговування сільськогосподарських підприємств на продовольчу безпеку Хмельницької областіЛотоцький, І. І.; Чорнобай, М. М.
2011Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємствЧикуркова, А. Д.
2011Інституційне забезпечення розвитку аграрного сектора УкраїниГуторов, О. І.; Череда, Т. Є.
2011Маркетинг взаєминХурдей, В. Д.
2011Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукціїХома, В. П.
2011Світова практика державного регулювання та підтримки органічного виробництваХодаківська, О. В.; Корчинська, С. Г.
2011Аналіз методик фінансової діяльності акціонерних товариствХарченко, Н. В.
2011Маркетингові дослідження стану та перспектив розвитку галузі свинарства в сільськогосподарських підприємствахХаренко, А. О.; Бурляй, О. Л.
2011Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесіФротер, О. С.
2011Стан інноваційно-інвестиційної діяльності в Україні та шлях її покращенняПисаренко, В. В.; Флегантова, А. Л.
2011Теоретичні аспекти розвитку інноваційно-інвестиційних моделей аграрного виробництваФастівець, Н. П.
2011Багатокритеріальна оптимізація як основа адаптивного управління розвитком підприємствТютюннікова, Ю. В.
2011Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузіПисаренко, В. В.; Терещенко, І. О.
2011Концепция формирования бренда в системе продвижения товараТарасенко, Н. И.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70