Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Title: Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств
Authors: Чикуркова, А. Д.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Чикуркова А. Д. Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Маркетингова концепція управління персоналом важливий етап стратегічного управління підприємством, спрямований на довгострокове забезпечення аграрного підприємства робочою силою. Формування маркетингової концепції стратегічного управління персоналом передбачає використання логістичного підходу, який включає визначення потреби в персоналі, проведення маркетингових досліджень, визначення фактичної суми винагород і компенсацій та певного рівня задоволення ними, а також розвиток та управлінням рухом персоналу.
The marketing concept of personnel management - an important stage of strategic management aimed at ensuring long-term agricultural enterprise workforce. A marketing concept of strategic human resource management involves the use of logistic approach, which involves determining staffing requirements, market research, determining the actual amount of remuneration and compensation and certain level of satisfaction with them as well as development and traffic control personnel.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-65.pdf401.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.