Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Название: Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств
Авторы: Чикуркова, А. Д.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Чикуркова А. Д. Маркетингова концепція стратегічного управління аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Маркетингова концепція управління персоналом важливий етап стратегічного управління підприємством, спрямований на довгострокове забезпечення аграрного підприємства робочою силою. Формування маркетингової концепції стратегічного управління персоналом передбачає використання логістичного підходу, який включає визначення потреби в персоналі, проведення маркетингових досліджень, визначення фактичної суми винагород і компенсацій та певного рівня задоволення ними, а також розвиток та управлінням рухом персоналу.
The marketing concept of personnel management - an important stage of strategic management aimed at ensuring long-term agricultural enterprise workforce. A marketing concept of strategic human resource management involves the use of logistic approach, which involves determining staffing requirements, market research, determining the actual amount of remuneration and compensation and certain level of satisfaction with them as well as development and traffic control personnel.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48331
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-65.pdf401.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.