Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327
Назва: Маркетинг взаємин
Автори: Хурдей, В. Д.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Хурдей В. Д. Маркетинг взаємин. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Розглядається концепція маркетингу взаємин. Визначено основні передумови формування ефективного маркетингу взаємин в системі аграрного ринку.
Conception of marketing of mutual relations is examined. Certainly basic pre- conditions of forming of the effective marketing of mutual relations in the system of agrarian market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-63.pdf278.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.