Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХурдей, В. Д.-
dc.date.accessioned2024-02-29T08:07:51Z-
dc.date.available2024-02-29T08:07:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХурдей В. Д. Маркетинг взаємин. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327-
dc.description.abstractРозглядається концепція маркетингу взаємин. Визначено основні передумови формування ефективного маркетингу взаємин в системі аграрного ринку.uk_UA
dc.description.abstractConception of marketing of mutual relations is examined. Certainly basic pre- conditions of forming of the effective marketing of mutual relations in the system of agrarian market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетинг взаєминuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-63.pdf278.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.