Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327
Title: Маркетинг взаємин
Authors: Хурдей, В. Д.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Хурдей В. Д. Маркетинг взаємин. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Розглядається концепція маркетингу взаємин. Визначено основні передумови формування ефективного маркетингу взаємин в системі аграрного ринку.
Conception of marketing of mutual relations is examined. Certainly basic pre- conditions of forming of the effective marketing of mutual relations in the system of agrarian market.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48327
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-63.pdf278.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.