Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48284
Назва: Концепция формирования бренда в системе продвижения товара
Автори: Тарасенко, Н. И.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тарасенко Н. И. Концепция формирования бренда в системе продвижения товара. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто концепцію формування бренду споживчих товарів, дано визначення поняття бренд, а також виявлені основні перспективні шляхи застосування концепцій брендингу на вітчизняному ринку споживчих товарів.
Conception of forming of brand of consumer goods is considered in the article, determination of concept is given brand, and also found out the basic perspective ways of application of conception of branding at the domestic market of consumer goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48284
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-53.pdf274.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.