Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасенко, Н. И.-
dc.date.accessioned2024-02-28T11:16:28Z-
dc.date.available2024-02-28T11:16:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТарасенко Н. И. Концепция формирования бренда в системе продвижения товара. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48284-
dc.description.abstractУ статті розглянуто концепцію формування бренду споживчих товарів, дано визначення поняття бренд, а також виявлені основні перспективні шляхи застосування концепцій брендингу на вітчизняному ринку споживчих товарів.uk_UA
dc.description.abstractConception of forming of brand of consumer goods is considered in the article, determination of concept is given brand, and also found out the basic perspective ways of application of conception of branding at the domestic market of consumer goods.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleКонцепция формирования бренда в системе продвижения товараuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-53.pdf274.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.