Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Н. И.-
dc.date.accessioned2024-02-28T11:16:28Z-
dc.date.available2024-02-28T11:16:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТарасенко Н. И. Концепция формирования бренда в системе продвижения товара. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48284-
dc.description.abstractУ статті розглянуто концепцію формування бренду споживчих товарів, дано визначення поняття бренд, а також виявлені основні перспективні шляхи застосування концепцій брендингу на вітчизняному ринку споживчих товарів.uk_UA
dc.description.abstractConception of forming of brand of consumer goods is considered in the article, determination of concept is given brand, and also found out the basic perspective ways of application of conception of branding at the domestic market of consumer goods.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleКонцепция формирования бренда в системе продвижения товараuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-53.pdf274.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.