Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Title: Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства
Authors: Калюжна, Ю. П.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Калюжна Ю. П. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Наведено основні аспекти та передумови адаптації традиційних маркетингових інструментів в інвестиційній сфері аграрних підприємств, а саме виконання SWOT-аналізу та маркетингових досліджень.
They are brought main aspects and premieres to adaptation traditional marketing instrument in investment sphere agrarian enterprise, as follows execution SWOT-analysis and marketing studies.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-12.pdf267.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.