Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Назва: Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства
Автори: Калюжна, Ю. П.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Калюжна Ю. П. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Наведено основні аспекти та передумови адаптації традиційних маркетингових інструментів в інвестиційній сфері аграрних підприємств, а саме виконання SWOT-аналізу та маркетингових досліджень.
They are brought main aspects and premieres to adaptation traditional marketing instrument in investment sphere agrarian enterprise, as follows execution SWOT-analysis and marketing studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-12.pdf267.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.