Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалюжна, Ю. П.-
dc.date.accessioned2024-02-24T14:08:27Z-
dc.date.available2024-02-24T14:08:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКалюжна Ю. П. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057-
dc.description.abstractНаведено основні аспекти та передумови адаптації традиційних маркетингових інструментів в інвестиційній сфері аграрних підприємств, а саме виконання SWOT-аналізу та маркетингових досліджень.uk_UA
dc.description.abstractThey are brought main aspects and premieres to adaptation traditional marketing instrument in investment sphere agrarian enterprise, as follows execution SWOT-analysis and marketing studies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-12.pdf267.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.