Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Название: Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства
Авторы: Калюжна, Ю. П.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Калюжна Ю. П. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності аграрних підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Наведено основні аспекти та передумови адаптації традиційних маркетингових інструментів в інвестиційній сфері аграрних підприємств, а саме виконання SWOT-аналізу та маркетингових досліджень.
They are brought main aspects and premieres to adaptation traditional marketing instrument in investment sphere agrarian enterprise, as follows execution SWOT-analysis and marketing studies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48057
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-12.pdf267.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.