Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Назва: Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
Автори: Білоусько, Т. Ю.
Ємець, Ю. Г.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Білоусько Т. Ю., Ємець Ю. Г. Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): В статті визначається значення маркетингу в формуванні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, обґрунтовано необхідність розробки маркетингових стратегій на сільськогосподарських підприємствах.
The paper determined the value of marketing in shaping the competitiveness of agricultural products, the necessity of developing marketing strategies on farms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-17.pdf285.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.