Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Title: Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
Authors: Білоусько, Т. Ю.
Ємець, Ю. Г.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Білоусько Т. Ю., Ємець Ю. Г. Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: В статті визначається значення маркетингу в формуванні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, обґрунтовано необхідність розробки маркетингових стратегій на сільськогосподарських підприємствах.
The paper determined the value of marketing in shaping the competitiveness of agricultural products, the necessity of developing marketing strategies on farms.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-17.pdf285.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.