Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілоусько, Т. Ю.-
dc.contributor.authorЄмець, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:40:49Z-
dc.date.available2024-02-21T08:40:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБілоусько Т. Ю., Ємець Ю. Г. Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712-
dc.description.abstractВ статті визначається значення маркетингу в формуванні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, обґрунтовано необхідність розробки маркетингових стратегій на сільськогосподарських підприємствах.uk_UA
dc.description.abstractThe paper determined the value of marketing in shaping the competitiveness of agricultural products, the necessity of developing marketing strategies on farms.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМаркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-17.pdf285.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.