Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Название: Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
Авторы: Білоусько, Т. Ю.
Ємець, Ю. Г.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Білоусько Т. Ю., Ємець Ю. Г. Маркетинг як фактор формування конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): В статті визначається значення маркетингу в формуванні конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції, обґрунтовано необхідність розробки маркетингових стратегій на сільськогосподарських підприємствах.
The paper determined the value of marketing in shaping the competitiveness of agricultural products, the necessity of developing marketing strategies on farms.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47712
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-17.pdf285.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.