Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4686
Назва: MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Ключові слова: MAR TECH;FOOD TECH;інтеграція досвіду;розвиток ринку;цифрові технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, Poland
Бібліографічний опис: Савицька Н.Л. MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 107-110.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання здоров’я, технологій і довіри, що надихають на створення інновацій у розробці харчових продуктів, упаковці і маркетингу. Наголошено, що радикальна прозорість брендів, укорінення практики неухильного дотримання стандартів харчової безпеки та соціально відповідального маркетингу дозволять подолати упереджене ставлення споживача до нових технологічних рішень на ринку харчових продуктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4686
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савицька_MarTech_FoodTech.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
stattya_savicka_martech_foodtech_2020.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.