Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4686
Название: MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Ключевые слова: MAR TECH;FOOD TECH;інтеграція досвіду;розвиток ринку;цифрові технології
Дата публикации: 2020
Издательство: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, Poland
Библиографическое описание: Савицька Н.Л. MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 107-110.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання здоров’я, технологій і довіри, що надихають на створення інновацій у розробці харчових продуктів, упаковці і маркетингу. Наголошено, що радикальна прозорість брендів, укорінення практики неухильного дотримання стандартів харчової безпеки та соціально відповідального маркетингу дозволять подолати упереджене ставлення споживача до нових технологічних рішень на ринку харчових продуктів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4686
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Савицька_MarTech_FoodTech.pdf1.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
stattya_savicka_martech_foodtech_2020.pdf1.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.