Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-08-11T14:28:32Z-
dc.date.available2022-08-11T14:28:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавицька Н.Л. MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 107-110.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4686-
dc.description.abstractРозглянуто питання здоров’я, технологій і довіри, що надихають на створення інновацій у розробці харчових продуктів, упаковці і маркетингу. Наголошено, що радикальна прозорість брендів, укорінення практики неухильного дотримання стандартів харчової безпеки та соціально відповідального маркетингу дозволять подолати упереджене ставлення споживача до нових технологічних рішень на ринку харчових продуктів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherUniversity of Economics and Humanities Bielsko-Biala, Polanduk_UA
dc.subjectMAR TECHuk_UA
dc.subjectFOOD TECHuk_UA
dc.subjectінтеграція досвідуuk_UA
dc.subjectрозвиток ринкуuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleMAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савицька_MarTech_FoodTech.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
stattya_savicka_martech_foodtech_2020.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.