Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4686
Title: MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Keywords: MAR TECH;FOOD TECH;інтеграція досвіду;розвиток ринку;цифрові технології
Issue Date: 2020
Publisher: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, Poland
Citation: Савицька Н.Л. MAR TECH&FOOD TECH: інтеграція досвіду для розвитку ринку. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 107-110.
Abstract: Розглянуто питання здоров’я, технологій і довіри, що надихають на створення інновацій у розробці харчових продуктів, упаковці і маркетингу. Наголошено, що радикальна прозорість брендів, укорінення практики неухильного дотримання стандартів харчової безпеки та соціально відповідального маркетингу дозволять подолати упереджене ставлення споживача до нових технологічних рішень на ринку харчових продуктів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4686
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савицька_MarTech_FoodTech.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
stattya_savicka_martech_foodtech_2020.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.