Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Назва: Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств
Автори: Ткачова, А. О.
Науковий керівник : Ольшанський, О. В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ткачова А. О. Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. В. Ольшанський. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualni_2012_s_4-43.pdf133.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.