Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Название: Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств
Авторы: Ткачова, А. О.
Научный руководитель: Ольшанський, О. В.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ткачова А. О. Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. В. Ольшанський. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 43.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aktualni_2012_s_4-43.pdf133.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.