Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОльшанський, О. В.-
dc.contributor.authorТкачова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-02-04T20:28:16Z-
dc.date.available2024-02-04T20:28:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТкачова А. О. Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. В. Ольшанський. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleЕлектронна комерція в маркетингових стратегіях підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-43.pdf133.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.