Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Title: Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств
Authors: Ткачова, А. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Ольшанський, О. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Ткачова А. О. Електронна комерція в маркетингових стратегіях підприємств. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. В. Ольшанський. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 43.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46846
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-43.pdf133.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.