Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45161
Назва: Управління маркетинговою діяльністю на підприємствах роздрібної торгової мережі Харківського регіону
Автори: Доценко, К. В.
Науковий керівник : Чатченко, О. Є.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Доценко К. В. Управління маркетинговою діяльністю на підприємствах роздрібної торгової мережі Харківського регіону. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Чатченко О. Є. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 290.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45161
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_290-290.pdf153.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.