Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМітяєва, Т. Л.-
dc.contributor.authorЧернишевич, А. В.-
dc.date.accessioned2024-01-08T13:19:42Z-
dc.date.available2024-01-08T13:19:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧернишевич А. В. Основні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарів. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Мітяєва Т. Л. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 276.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсновні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t_25.04.2013_2_276-276.pdf210.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.