Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012
Название: Основні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарів
Авторы: Чернишевич, А. В.
Научный руководитель: Мітяєва, Т. Л.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Чернишевич А. В. Основні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарів. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Мітяєва Т. Л. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 276.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t_25.04.2013_2_276-276.pdf210.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.