Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012
Назва: Основні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарів
Автори: Чернишевич, А. В.
Науковий керівник : Мітяєва, Т. Л.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Чернишевич А. В. Основні підходи до аналізу сприйняття споживачем марок товарів. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Мітяєва Т. Л. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45012
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_276-276.pdf210.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.