Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45005
Назва: Маркетинг інновацій як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємств а
Автори: Тарасенко, С. І.
Науковий керівник : Головко-Марченко, І. С.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Тарасенко С. І. Маркетинг інновацій як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємств а. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Головко-Марченко І. С. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45005
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_270-270.pdf153.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.