Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44994
Назва: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності компанії «Triolan»
Автори: Мітяєва, М. С.
Науковий керівник : Жегус, О. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мітяєва М. С. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності компанії «Triolan» . Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 264.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44994
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_264-264.pdf153.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.