Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44760
Назва: Serviceniveau in hotels im Deutschland (Рівень обслуговування в готелях Німеччини)
Автори: Власенко, О. Ю.
Науковий керівник : Скриннік, Н. А.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Власенко О. Ю. Serviceniveau in hotels im Deutschland (Рівень обслуговування в готелях Німеччини). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Скриннік Н. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 249.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні є багато можливостей забронювати номер в готелі за допомогою інтернету. Сучасні готелі пропонують широкий вибір різноманітних послуг, до яких належать висококваліфікований сервіс, асортимент напоїв та страв інтернаціональної кухні, трансфер гостей з аеропорту чи залізничного вокзалу, проведення екскурсій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44760
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_249.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.