Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44760
Title: Serviceniveau in hotels im Deutschland (Рівень обслуговування в готелях Німеччини)
Authors: Власенко, О. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Скриннік, Н. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Власенко О. Ю. Serviceniveau in hotels im Deutschland (Рівень обслуговування в готелях Німеччини). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Скриннік Н. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 249.
Abstract: Сьогодні є багато можливостей забронювати номер в готелі за допомогою інтернету. Сучасні готелі пропонують широкий вибір різноманітних послуг, до яких належать висококваліфікований сервіс, асортимент напоїв та страв інтернаціональної кухні, трансфер гостей з аеропорту чи залізничного вокзалу, проведення екскурсій.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44760
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_249.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.