Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі" : [221] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 221
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Інтернет-комунікації та їх використання в сучасних реаліях країниКармазінова, В. Д.; Каркушка, О. О.
2022Нові можливості для інноваційного маркетингу: технологія «інтернет речей»Іванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.
2022Упровадження технології blockchain на сільськогосподарських підприємствахЗеленський, А. В.
2022Сучасні підходи до стратегічного маркетингового управління збутовою діяльністю підприємстваЗацепілін, А. В.; Нечипоренко, В. В.
2022Functions of blogging as a means of social communicationZaika, О.
2022Драйвери розвитку ринку мобільних застосунківЖегус, О. В.; Шатоха, В. Г.
2022Маркетинг як складова управління банкомЄрізану, В. В.
2022Організаційні аспекти формування комунікативної політики підприємстваЄвтушенко, В. А.
2022Banking marketing: essence, featuresDrahan, O.
2022Лояльність споживача як запорука успішної діяльності компаніїДмитренко, А. А.
2022Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економікиДекадіна, В. В.
2022Сучасні тренди в дизайні упаковки товарів повсякденного попитуДанкеєва, О. М.
2022Функціональна модель інтернет-маркетингу в індустрії розвитку талантівГрудєв, М. А.
2022Таргетована реклама як інструмент маркетингових комунікаційГородняк, І. В.; Хоміць, Л.-О. І.
2022Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупцяГайдуков, Д. С.; Скригун, Н. П.
2022Трансформація інструментів маркетингу: сучасні трендиБубенець, І. Г.; Кривокінь, А. В.
2022Принципи маркетингового ціноутворення на підприємствахБубенець, І. Г.
2022Маркетинг територій у контексті інтеграції до європейського просторуБондаренко, О. С.
2022Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємстваБабко, Н. М.; Чекаділов, Е. І.
2022Сучасні тенденції брендингуБабко, Н. М.; Іванов, Є.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 221