Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14557
Title: Принципи маркетингового ціноутворення на підприємствах
Authors: Бубенець, І. Г.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бубенець І. Г. Принципи маркетингового ціноутворення на підприємствах. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 95-97 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14557
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-96-98.pdf243.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.