Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/434
Название: Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві
Авторы: Ткачук, Валерія
Научный руководитель: Прядко, Ольга Миколаївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Ключевые слова: асортимент;торгівля;ринок;потреби;оцінка;конкурентоспроможність
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Ткачук В. В. Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко; Харків, 2021. 86 с.
Краткий осмотр (реферат): Трансформації конкурентних відносин у сфері роздрібної торгівлі зумовили активізацію внутрішньо-торговельного бізнесу, оптимізували процес формування торгового асортименту, що зумовило зміну у пріоритетах управління. Відповідні переміни позначились на споживчому ринку з боку попиту та пропозиції і в торговельно-інфраструктурній системі. За сучасних умов велика кількість виробників на вітчизняному ринку зумовлюють важливість і необхідність удосконалення теоретико-методичних і прикладних аспектів формування асортиментної політики підприємства. Метою дипломної роботи магістра є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування товарного асортименту на виробничому підприємстві. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - узагальнено та проаналізовано теоретичні засади щодо визначення понять «асортимент», «товарний асортимент», «торговий асортимент»; розглянуто специфіку, принципи та систематизовано погляди щодо підходів до формування товарного асортименту; - наведено класифікацію споживчих потреб; - розглянуто тенденції розвитку ринку косметико-гігієнічних засобів; - проведений аналіз кон’юнктури ринку косметико-гігієнічних засобів в Україні; проаналізовано основні можливі стратегічні напрямки підприємств та наведено характеристику діяльності виробничого підприємства СП ООО “Пірана”; - проведена маркетингова оцінка споживчих переваг щодо косметико - гігієнічних засобів в м. Харкові; - Запропоновано алгоритм визначення конкурентоспроможності товарів та розрахований показник рівня конкурентоспроможності; - надано пропозиції щодо властивостей мийних косметико-гігієнічних засобів за наведеним ієрархічним рівнем; - запропоновано схему позиціонування торговельних марок залежно від ступеня прихильності споживачів у товарі та сукупності потреб. Визначено коефіцієнт споживчої прихильності до косметико-гігієнічного засобу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/434
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tkachuk.pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Tkachuk_annotation.pdf
  Restricted Access
284.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.