Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorТкачук, Валерія-
dc.date.accessioned2022-06-01T10:23:49Z-
dc.date.available2022-06-01T10:23:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТкачук В. В. Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко; Харків, 2021. 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/434-
dc.description.abstractТрансформації конкурентних відносин у сфері роздрібної торгівлі зумовили активізацію внутрішньо-торговельного бізнесу, оптимізували процес формування торгового асортименту, що зумовило зміну у пріоритетах управління. Відповідні переміни позначились на споживчому ринку з боку попиту та пропозиції і в торговельно-інфраструктурній системі. За сучасних умов велика кількість виробників на вітчизняному ринку зумовлюють важливість і необхідність удосконалення теоретико-методичних і прикладних аспектів формування асортиментної політики підприємства. Метою дипломної роботи магістра є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування товарного асортименту на виробничому підприємстві. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - узагальнено та проаналізовано теоретичні засади щодо визначення понять «асортимент», «товарний асортимент», «торговий асортимент»; розглянуто специфіку, принципи та систематизовано погляди щодо підходів до формування товарного асортименту; - наведено класифікацію споживчих потреб; - розглянуто тенденції розвитку ринку косметико-гігієнічних засобів; - проведений аналіз кон’юнктури ринку косметико-гігієнічних засобів в Україні; проаналізовано основні можливі стратегічні напрямки підприємств та наведено характеристику діяльності виробничого підприємства СП ООО “Пірана”; - проведена маркетингова оцінка споживчих переваг щодо косметико - гігієнічних засобів в м. Харкові; - Запропоновано алгоритм визначення конкурентоспроможності товарів та розрахований показник рівня конкурентоспроможності; - надано пропозиції щодо властивостей мийних косметико-гігієнічних засобів за наведеним ієрархічним рівнем; - запропоновано схему позиціонування торговельних марок залежно від ступеня прихильності споживачів у товарі та сукупності потреб. Визначено коефіцієнт споживчої прихильності до косметико-гігієнічного засобу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleФормування товарного асортименту на виробничому підприємствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій-
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk.pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Tkachuk_annotation.pdf
  Restricted Access
284.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.