Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Назва: Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства
Автори: Головко, В. В.
Науковий керівник : Михайлова, О. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Головко В. В. Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Михайлова О. В. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 10-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_10-11.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.