Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Название: Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства
Авторы: Головко, В. В.
Научный руководитель: Михайлова, О. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Головко В. В. Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Михайлова О. В. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 10-11.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43456
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_10-11.pdf1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.